Ana içeriğe atla

Html Dersi 1 :İndirme işlemleri

Html nedir? Html web tasarım kodlamasıdır İndirme işlemleri: Uzantılar: İlk olarak yukarıdaki gibi klasör ve arama seçeneklerini değiştire tıklıyoruz. Sonra yukarıdaki gibi etkin olan şeyi pasif yapın. Not Defteri: Tabiki kod yazmak için bir de editöre ihtiyacımız var. Bunun ilk yolunu anlatayım: İlk olarak bir html dosyası oluşturalım: İlk olarak sağ tıklayıp .txt formatını seçelim Sonra ismini verip mutlaka sonuna .html uzantısını ekleyelim Sonra da sırasıyla sağ tıklayıp birlikte aç>not defterini seçin Visual Studio: Tabiki ben not defteri ile çok zor olduğu için Visual Studio Code adlı programı indirdim. İlk olarak şu siteye gittim: Tıklayınız Oradan da Visual Studio Code adlı programı seçip indirdim ve kurdum. Eklentiler: Ben görünüm için bir eklenti yükledim: Bu eklentiyi yükledim.

Youtuber Kuzenim:Anıl

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar